Het leveren van een zending bij Timing kan alleen op afspraak. Voor elke zending dient u een afspraak te maken en dit kan uitsluitend per e-mail. Een verzoek tot aanleveren bestaat tenminste uit:
– Een correcte ingevulde paklijst voorzien van PO nummer(s)
– De artikelen moeten op een pakbon gespecificeerd zijn op o.a. aantallen per maat, met vermelding van uw artikelnummers (Wehkamp artikelnummer of, indien bij Wehkamp bekend EAN of leveranciersnummer) en de / het POnummer(s).
– Een zendingsreferentienummer
– Een voorstel leverdatum en tijd.
Na het indienen van een verzoek tot levering volgt er, gerekend binnen de openingstijden, binnen 4 uur een reactie met afspraakbevestiging of een alternatief voorstel.
Leveren zending:
Melden
De leverancier / vervoerder meldt zich bij aankomst met de vrachtbrief en paklijst bij de zij ingang. Vanaf het moment dat de chauffeur en eventuele bijrijder het pand betreedt is het dragen van een veiligheidshesje en veiligheidsschoenen verplicht. De medewerker expeditie is het eerste aanspreekpunt voor de chauffeur.
Lossen
De chauffeur en eventuele bijrijder dienen zich te houden aan de aanwijzingen van de medewerker expeditie en te helpen bij het lossen van de zending. Op de vrachtbrief wordt voor ontvangst van de kleinst vermelde eenheid op de vrachtbrief (pallets/colli/stuks) getekend.
Afwijkingen / regels
- Beschadigde goederen worden niet geaccepteerd
- Communicatie en afhandelingen met betrekking tot manco / plus leveringen loopt via uw contactpersoon bij wehkamp
- Niet aangemelde zendingen worden geweigerd.
Facturatie
De door Timing geleverde diensten worden rechtstreeks aan u gefactureerd.
De openingstijden van Timing VAS zijn ma t/m vrij van 8.00 tot 16.30 uur, lossen vindt plaats tot 16.00 uur.